Als advocaat arbeidsrecht help ik werkgevers, werknemers en zelfstandigen met hun juridische problemen en vragen op het gebied van arbeidsrecht.
Ik weet vanuit mijn ervaring snel de mogelijkheden, maar ook de onmogelijkheden van een zaak te doorgronden. Ik geef heldere, begrijpelijke én eerlijke adviezen.
Ik streef naar een optimaal resultaat. Soms kan het niet zoals jij het voor ogen had. Maar ook dan vinden we -samen- een manier om tot het beste resultaat te komen.
Je kunt nu mijn e-book “Het personeelsdossier” aanvragen. Dit e-book is een must voor iedere ondernemer (werkgever) met personeel. Al heb je “slechts” een werknemer in dienst of al heb je meerdere: aan je personeelsdossier moet je prioriteit geven.
Alle onderwerpen komen aan bod:
- Welke gegevens bewaar je in het personeelsdossier?
- Hoe maak je je personeelsdossier AVG proof?
- Welke (beoordelings) gesprekken voer je met je werknemer en wanneer?
- Hoe verloopt het verbetertraject?
- Hoe ga je om met ziekte en verzuim van je werknemer?
- Als het echt niet meer gaat; hoe verandert je personeelsdossier in een ijzersterk ontslagdossier?
Je kunt je via deze pagina inschrijven voor mijn e-book, rechtstreeks naar mijn blogpagina gaan of je inschrijven voor mijn nieuwsbrief.
Als je je inschrijft voor mijn e-book “Het Personeelsdossier” ontvang je binnen enkele minuten een e-mail waarin je het e-book kunt downloaden.
Binnenkort start ik met mijn nieuwsbrief “Myriams Update”. Deze zal 1 x per 2 maanden in je inbox verschijnen. In “Myriams Update” ga ik in op de laatste ontwikkelingen op het gebied van arbeidsrecht. Ik geef tips, af en toe een opvallend, grappig of bijzonder verhaal, altijd interessante feiten.
Ik ga zorgvuldig om met je gegevens. Voor meer info bekijk de pagina privacybeleid.
Vraag mijn e-book aan: Het Personeelsdossier
Naar mijn blogpagina
Schrijf je hier in voor Myriams Updates
Wat zeggen professionals en cliënten over mijn E-book “Het Personeelsdossier”
Het personeelsdossier van Myriam Supičić is een ontzettend praktisch en handzaam e-book. Volledig, met veel praktische voorbeelden en tips. Met dit e-book beschik je als ondernemer over een hele heldere gids waardoor je precies weet hoe te handelen. Vooraf, in plaats van achteraf. Als docent Arbeidsrecht zie ik veel publicaties voorbij komen, maar Het Personeelsdossier van Myriam Supicic springt er voor mij uit doordat het zo heerlijk praktisch is.
Een aanrader voor iedere ondernemer met personeel!
Mr. Juliette Erkelens
Docent Arbeidsrecht, Hogeschool van Amsterdam
Myriam legt in dit e-book helder uit hoe je een personeelsdossier opbouwt en bijhoudt. Het geeft een handvat om (pro)actief je onderneming met personeel te leiden, zodat je niet ineens (of achteraf) met een probleem geconfronteerd wordt. Vanaf het moment van het aannemen van een medewerker, tot eventueel een ontslag. Het herinnert je er aan dat het belangrijk is om alles wat er gebeurt in je onderneming, of wat je bespreekt met je medewerkers goed te bevestigen en te bewaren in een dossier. Ook legt Myriam duidelijk uit hoe een werkgever de perikelen rond het ziekteverzuim moet managen.
In mijn ogen een onmisbaar en handig naslagwerk voor een ondernemer met personeel.
Dr. ir. Milan Duškov, directeur InfraDelft
Het e-book van Myriam over het personeelsdossier is een aanrader voor (startende) ondernemers met personeel. Ze legt daarin heel overzichtelijk uit wat je kunt doen om je personeelszaken goed op orde te hebben. Myriam gaat in op verschillende onderwerpen zoals: wat is een personeelsdossier, hoe ga je om met privacy, wat te doen bij verzuim en hoe bouw je een ontslagdossier op als de werkrelatie niet goed verloopt.
Een must voor ondernemers die hier een goede handleiding voor zoeken.
Nynke Bogtstra, re-integratiespecialist